Eerste certificaten Examen Klantintegriteit uitgereikt

Hoffelijk introduceerde in september het Examen Klantintegriteit. De eerste geslaagden hebben vandaag hun certificaat ontvangen.

Naast een aantal individuele kandidaten bevonden zich onder de geslaagden ook de medewerkers van buro S9+, het eerste bedrijf dat het examen aanbood aan al haar medewerkers. Zij volgden intern de S9+ CDD-trainingen en hebben vervolgens ons Examen Klantintegriteit afgelegd. Buro S9+, gefeliciteerd met het resultaat!

Inzicht in beheersingsniveau
Annelie Westerveld, Managing partner bij buro S9+, licht toe: “We leiden onze medewerkers intern op, maar uit de praktijk blijkt dat klantintegriteit niet eenvoudig is. Daarom vind ik het belangrijk dat de kennis van onze medewerkers op onafhankelijke wijze wordt getoetst. Zo krijgen we direct inzicht in het beheersingsniveau van onze medewerkers. Met vragen over de Wwft, fiscale fraude, het UBO-register en de Sanctiewet is onze actuele kennis over klantintegriteit nu in de volledige breedte getoetst.”

Examens op het gebied van maatschappelijke thema’s
Het Examen Klantintegriteit is, naast Privacy en Informatiebeveiliging, één van de drie examens waarmee kennis over maatschappelijk thema’s op een onafhankelijke manier kan worden aangetoond. De examens zijn ontwikkeld om aan de toenemende vraag naar externe aantoonbaarheid van kwaliteit te kunnen voldoen.

Plaats hier je reactie...