Financiële administratie, juridisch, hr en office management

Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider. Dagelijks ontzorgen we verschillende professionals en organisaties in de financiële en zakelijke sector. Onze (staf)afdeling Financiële administratie, juridisch, hr en office management staat het minst in de spotlights, maar vormt het kloppende hart van de organisatie. Wij zorgen dat alles tip-top op orde is als het gaat om finance, contractmanagement en hr-dienstverlening.

Ben jij secuur, kritisch, resultaatgericht en streef je naar perfectie? Zoek jij een baan bij een bruisende, dynamische scale-up? Motiveer jij de mensen om je heen en stuur je ze in de juiste richting? Ben jij de absolute topper waar wij niet omheen kunnen? Stuur dan een open sollicitatie.

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Arthur van Wijk
General Counsel / Compliance Officer

Openstaande vacatures

Afdeling
Hr

Dienstverband
Minimaal 32 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 á 3 jaar

Minimale educatie
Hbo

Sta je open voor uitdaging, denk je buiten bestaande patronen en zorg je voor beweging? We zijn op zoek naar een enthousiaste, energieke collega die onze organisatie komt versterken om een omgeving te creëren waarin talent kan excelleren. In deze rol ben je hét visitekaartje voor de verschillende labels binnen de Hoffelijk Groep (Hoffelijk).

Je bent verantwoordelijk voor de regievoering op het vacatureproces en je blijft op zoek naar echte toppers voor onze labels. Je draagt zorg voor het uitbreiden van je netwerk, goed relatiebeheer en een optimale kandidaatbeleving. Je volgt de arbeidsmarkt en de ontwikkelingen in het recruitmentvak op de voet en je deelt je kennis actief met je collega’s. Ook vertegenwoordig je Hoffelijk op diverse beurzen en events.

Naar welke talenten is Hoffelijk op zoek, over welke vaardigheden moeten zij beschikken, welk gedrag is daarbij gewenst en hoe zal de toekomst voor onze talenten eruit komen te zien. Je krijgt inspirerende handvatten voor verandering en verbetering, waarna je deze vraagstukken zelfstandig in mag vullen.

In deze functie bepaal je zelf hoe jouw toekomst eruit ziet. Met een grote mate van zelfstandigheid en eigen inbreng zet je strategisch recruitment en arbeidsmarktcommunicatie binnen Hoffelijk op de kaart. Jij maakt van je passie je werk!

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het werven van nieuw talent via jobboards, social media en je eigen netwerk;
  • Het opstellen en aanpassen van vacatureteksten;
  • Het voeren van sollicitatiegesprekken;
  • Het afnemen en beoordelen van persoonlijkheidstesten en assessments in de sollicitatieprocedures;
  • Je zet thema’s als duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit op de kaart;
  • Het meedenken over procesverbeteringen op strategisch en operationeel niveau;
  • Het initiëren en onderhouden van contact met stakeholders;
  • Het continu zoeken naar de beste match.

Wat verwachten we van jou?

  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je weet op een creatieve manier onze visie en ambitie in te zetten om de juiste collega’s te vinden;
  • Je weet Hoffelijk als werkgever te positioneren (branding);
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en maakt gemakkelijk verbinding;
  • Je werkt doelgericht, hebt doorzettingsvermogen en toont ondernemerschap;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt goede kennis van MS Office;
  • Je hebt interesse in de financiële dienstverlening;
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt 2 à 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de recruitmentbranche, op het gebied van Marketing en Communicatie, een Human Resources/Human Developmentfunctie of een vergelijkbare branche/functie;
  • Je bent, bij voorkeur, woonachtig in de omgeving van Rotterdam;
  • Je bent tenminste 32 uur beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met optie tot verlenging. We zijn op zoek naar iemand die tenminste 32 uur beschikbaar is. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring, daarnaast bieden wij een reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden en niet te vergeten een plezierige werkomgeving! Er is iedere dag een uitgebreide, gezamenlijke lunch, in de ontspanningsruimte staat een massagestoel ter inspiratie en successen worden gevierd!

Interesse?
De sollicitatieprocedure bestaat uit een aantal (digitale) competentietesten en een gericht interview.

Afdeling
Office management

Dienstverband
Minimaal 24 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 – 5 jaar

Minimale educatie
Hbo/wo

Ontzorg jij graag, houd je onder alle omstandigheden het hoofd koel en ben je organisatorisch ijzersterk? Dan zoeken we jou! De dienstverlening van Hoffelijk is ontzettend dynamisch en vraagt om een doorpakker en daarom zijn we op zoek naar versterking van ons Officemanagement.

Functieomschrijving
Jij zorgt ervoor dat de gang van zaken zowel op de werkvloer als tijdens het thuiswerken vlekkeloos verloopt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers, beheert de agenda’s van onze directie, draagt zorg voor de kantoorinventaris en zorgt dat de juiste informatie bij de juiste collega’s terechtkomt. Je bent zowel telefonisch als per e-mail communicatief sterk en hebt een prettige, vlotte babbel. Je bekommert je om zowel je collega’s als de mensen met wie zij werken. Daadkrachtig, vriendelijk en integer zijn termen waar jij jezelf mee associeert.

Je streeft naar een optimaal werkklimaat voor iedereen die met Hoffelijk gemoeid is en vindt het leuk om allerlei kantoortaken op te pakken. Binnen deze functie ben je geen onderdeel van één team, maar van de volledige organisatie. Je onderhoudt contact met iedereen en bent zodoende de spin in ons web. Jij bent de organisatorische duizendpoot waar wij naar zoeken. Kortom, een veelzijdige functie die elke dag anders is.


Wat verwachten we van jou?

  • Je bent communicatief en organisatorisch zeer sterk;
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je houdt van doorpakken, toont initiatief en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je hebt snel door hoe een organisatie in elkaar steekt;
  • Je kunt prioriteiten stellen en hebt aan een half woord genoeg;
  • Je bent flexibel;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je beschikt over hbo of wo werk- en denkniveau;
  • Je bent ten minste 24 uur per week beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden
We bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met optie tot verlenging. We zijn op zoek naar iemand die ten minste 24 uur beschikbaar is. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring, daarnaast bieden wij een reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden en niet te vergeten een plezierige werkomgeving! In de ontspanningsruimte staat een massagestoel ter inspiratie, successen worden gevierd en niet te vergeten ons jaarlijkse kerstdiner en personeelsweekend!

Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Flexibele werktijden en thuiswerken

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of leaseauto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Benieuwd naar je toekomstige collega's?Maak kennis
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Arthur van Wijk
General Counsel / Compliance Officer

Benieuwd naar Hoffelijk?