Financiële administratie, juridisch, hr en officemanagement

Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider. Dagelijks ontzorgen we verschillende professionals en organisaties in de financiële en zakelijke sector. Onze (staf)afdeling Financiële administratie, juridisch, hr en officemanagement staat het minst in de spotlights, maar vormt het kloppende hart van de organisatie. Wij zorgen dat alles tip-top op orde is als het gaat om finance, contractmanagement en hr-dienstverlening.

Ben jij secuur, kritisch, resultaatgericht en streef je naar perfectie? Zoek jij een baan bij een bruisende, dynamische scale-up? Motiveer jij de mensen om je heen en stuur je ze in de juiste richting? Ben jij de absolute topper waar wij niet omheen kunnen? Stuur dan een open sollicitatie.

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Arthur van Wijk
Financieel Directeur / General Counsel

Openstaande vacatures

Afdeling
Hr

Dienstverband
Minimaal 32 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 jaar

Minimale educatie
Hbo

Ga jij graag een nieuwe uitdaging aan zonder je vakgebied uit het oog te verliezen? Houd jij je graag bezig met hr in de breedste zin van het woord? Dan is de rol van allround hr-adviseur binnen de Hoffelijk Groep echt iets voor jou!

Wie zijn wij?
Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider voor de zakelijke dienstverlening. Als opleider zetten wij ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. De roots van Hoffelijk liggen in de financiële dienstverlening. Inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief, waaronder de financiële zorg en de juridische sector. We hebben sterk de ambitie als opleider in de zakelijke dienstverlening door te groeien en doen dit graag samen met jou.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als allround hr-adviseur?
In deze rol adviseer je het management en de collega’s over de doorontwikkeling en borging van de organisatiecultuur. Jij weet mensen te inspireren en kan zowel gevraagd als ongevraagd adviezen geven. Je bent positief-kritisch, hebt vernieuwende ideeën en weet hoe je de organisatie hierin meekrijgt.

Qua werkzaamheden kun je denken aan recruitment en onboarding van collega’s, arbeidsvoorwaarden, personeelsplanning, verzuim en inzetbaarheid, verloning en alle overige hrm-werkzaamheden. Daarnaast werk je aan diverse projecten die bijdragen aan de organisatiedoelstellingen. Als organisatie zijn we volop groeiende en dat is merkbaar in jouw rol. Je speelt snel in op deze groei, denkt op strategisch vlak mee en pakt de plannen vervolgens met een hands-on mentaliteit op.

Wat vragen wij van jou als allround hr-adviseur?

  • Een afgeronde hbo-opleiding (Hrm, Bedrijfskunde);
  • Bij voorkeur een goede kennis van het arbeidsrecht;
  • Je bent energiek, overtuigend, daadkrachtig, proactief en je bent op zoek naar een breed takenpakket binnen het hr-vak;
  • Door je open en vriendelijke houding maak je gemakkelijk en snel contact met (toekomstige) collega’s en kun je jouw communicatiestijl hier goed op aanpassen;
  • Je beschikt over een uitstekende helikopterview. Als je met veel verschillende zaken tegelijk bezig bent, ben je een ster in het overzicht bewaren;
  • Je bent iemand die goed kan sparren en ‘outside the box’ durft te denken;
  • Je komt het beste tot je recht in een informele omgeving;
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam; en
  • Je bent een gezellige persoon met een flinke dosis humor!

Wat krijg je van ons?

  • Wij geloven in het bieden van kansen, want als jij floreert, doen wij dat als organisatie ook. Er wordt daarom flink geïnvesteerd in opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Het geijkte “we zijn een jonge en dynamische organisatie” klopt in ons geval écht. De gemiddelde leeftijd van de collega’s ligt rond de 31/32 jaar, óók die van het management en de directie.
  • Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandige professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk aan regelmatige attenties, een kerstdiner, het jaarlijkse personeelsweekend, et cetera.
  • De vrijheid om de functie op je eigen manier vorm te geven, maar wel een vangnet op de momenten dat je dit nodig hebt.

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en kun je niet wachten om aan de slag te gaan bij Hoffelijk? Neem dan contact met ons op!

Afdeling
Officemanagement

Dienstverband
ten minste 32 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 jaar

Minimale educatie
Hbo

Ontzorg jij je collega’s graag, houd je onder alle omstandigheden het hoofd koel en ben je organisatorisch ijzersterk? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Officemanager! De dienstverlening van Hoffelijk is ontzettend dynamisch en vraagt om een doorpakker. Daarom zijn we op zoek naar versterking van ons Officemanagement.

Functieomschrijving
Jij zorgt ervoor dat de dagelijkse gang van zaken bij Hoffelijk vlekkeloos verloopt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers, beheert de agenda’s van onze directie, draagt zorg voor de kantoorinventaris en een fijn werkklimaat, en zorgt dat de juiste informatie bij de juiste collega’s terechtkomt. Je bent zowel telefonisch als schriftelijk communicatief sterk en hebt een prettige, vlotte babbel. Je bekommert je om je collega’s en de mensen met wie zij werken. Daadkrachtig, vriendelijk en integer zijn termen waar jij jezelf mee associeert.

Je streeft naar een optimaal werkklimaat voor iedereen die met Hoffelijk gemoeid is en vindt het leuk om allerlei kantoortaken op te pakken. Binnen deze functie ben je geen onderdeel van één team, maar van de volledige organisatie. Je onderhoudt contact met iedereen en bent zodoende de organisatorische duizendpoot waar wij naar zoeken. Kortom, een veelzijdige functie die elke dag anders is.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent communicatief en organisatorisch zeer sterk;
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je houdt van doorpakken, toont initiatief en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je hebt snel door hoe een organisatie in elkaar steekt;
  • Je kunt prioriteiten stellen en hebt aan een half woord genoeg;
  • Je bent flexibel;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je beschikt over hbo of wo werk- en denkniveau; en
  • Je bent ten minste 32 uur per week beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden
We bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met optie tot verlenging. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring. Daarnaast bieden wij een reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden en niet te vergeten een plezierige werkomgeving! In de ontspanningsruimte staat een massagestoel ter inspiratie, successen worden gevierd en jaarlijks hebben wij een kerstdiner en personeelsweekend!

Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Flexibele werktijden en thuiswerken

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of leaseauto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Benieuwd naar je toekomstige collega's?Maak kennis
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Arthur van Wijk
Financieel Directeur / General Counsel

Benieuwd naar Hoffelijk?