Financiële administratie, juridisch, hr en officemanagement

Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider. Dagelijks ontzorgen we verschillende professionals en organisaties in de financiële en zakelijke sector. Onze (staf)afdeling Financiële administratie, juridisch, hr en officemanagement staat het minst in de spotlights, maar vormt het kloppende hart van de organisatie. Wij zorgen dat alles tip-top op orde is als het gaat om finance, contractmanagement en hr-dienstverlening.

Ben jij secuur, kritisch, resultaatgericht en streef je naar perfectie? Zoek jij een baan bij een bruisende, dynamische scale-up? Motiveer jij de mensen om je heen en stuur je ze in de juiste richting? Ben jij de absolute topper waar wij niet omheen kunnen? Stuur dan een open sollicitatie.

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Marlies Koekebakker
Business Developer Interim

Openstaande vacatures

Afdeling
Hr

Dienstverband
Minimaal 32 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 á 3 jaar

Minimale educatie
Hbo

Sta je open voor uitdaging, denk je buiten bestaande patronen en zorg je voor beweging? We zijn op zoek naar een enthousiaste, energieke collega die onze organisatie komt versterken om een omgeving te creëren waarin talent kan excelleren. In deze rol ben je hét visitekaartje voor de verschillende labels binnen de Hoffelijk Groep (Hoffelijk).

Je bent verantwoordelijk voor de regievoering op het vacatureproces en je blijft op zoek naar echte toppers voor onze labels. Je draagt zorg voor het uitbreiden van je netwerk, goed relatiebeheer en een optimale kandidaatbeleving. Je volgt de arbeidsmarkt en de ontwikkelingen in het recruitmentvak op de voet en je deelt je kennis actief met je collega’s. Ook vertegenwoordig je Hoffelijk op diverse beurzen en events.

Naar welke talenten is Hoffelijk op zoek, over welke vaardigheden moeten zij beschikken, welk gedrag is daarbij gewenst en hoe zal de toekomst voor onze talenten eruit komen te zien. Je krijgt inspirerende handvatten voor verandering en verbetering, waarna je deze vraagstukken zelfstandig in mag vullen.

In deze functie bepaal je zelf hoe jouw toekomst eruit ziet. Met een grote mate van zelfstandigheid en eigen inbreng zet je strategisch recruitment en arbeidsmarktcommunicatie binnen Hoffelijk op de kaart. Jij maakt van je passie je werk!

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het werven van nieuw talent via jobboards, social media en je eigen netwerk;
  • Het opstellen en aanpassen van vacatureteksten;
  • Het voeren van sollicitatiegesprekken;
  • Het afnemen en beoordelen van persoonlijkheidstesten en assessments in de sollicitatieprocedures;
  • Je zet thema’s als duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit op de kaart;
  • Het meedenken over procesverbeteringen op strategisch en operationeel niveau;
  • Het initiëren en onderhouden van contact met stakeholders;
  • Het continu zoeken naar de beste match.

Wat verwachten we van jou?

  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je weet op een creatieve manier onze visie en ambitie in te zetten om de juiste collega’s te vinden;
  • Je weet Hoffelijk als werkgever te positioneren (branding);
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en maakt gemakkelijk verbinding;
  • Je werkt doelgericht, hebt doorzettingsvermogen en toont ondernemerschap;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt goede kennis van MS Office;
  • Je hebt interesse in de financiële dienstverlening;
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt 2 à 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de recruitmentbranche, op het gebied van Marketing en Communicatie, een Human Resources/Human Developmentfunctie of een vergelijkbare branche/functie;
  • Je bent, bij voorkeur, woonachtig in de omgeving van Rotterdam;
  • Je bent tenminste 32 uur beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met optie tot verlenging. We zijn op zoek naar iemand die tenminste 32 uur beschikbaar is. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring, daarnaast bieden wij een reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden en niet te vergeten een plezierige werkomgeving! Er is iedere dag een uitgebreide, gezamenlijke lunch, in de ontspanningsruimte staat een massagestoel ter inspiratie en successen worden gevierd!

Interesse?
De sollicitatieprocedure bestaat uit een aantal (digitale) competentietesten en een gericht interview.

Afdeling
Hr

Dienstverband
Minimaal 32 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 jaar

Minimale educatie
Hbo

Ga jij graag een nieuwe uitdaging aan zonder je vakgebied uit het oog te verliezen? Houd jij je graag bezig met hr in de breedste zin van het woord? Dan is de rol van Hr-adviseur binnen de Hoffelijk Groep echt iets voor jou! 

Wie zijn wij?
Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider voor de zakelijke dienstverlening. Als opleider zetten wij ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. De roots van Hoffelijk liggen in de financiële dienstverlening. Inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief, waaronder de financiële zorg, de juridische en fiscale sector. We hebben sterk de ambitie als opleider in de zakelijke dienstverlening door te groeien en doen dit graag samen met jou. 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Hr-adviseur?
In deze rol ben je uitvoerend met het hrm-beleid van de Hoffelijk Groep bezig. Met jouw stralende, open en enthousiaste persoonlijkheid ben jij een echte aanvulling in ons team. Jij weet mensen te inspireren en kan zowel gevraagd als ongevraagd adviezen geven. Je bent positief-kritisch, hebt vernieuwende ideeën en weet hoe je de organisatie hierin meekrijgt. 

Qua werkzaamheden, ter uitvoering van het hrm-beleid, kun je denken aan recruitment en onboarding van collega’s, arbeidsvoorwaarden, personeelsplanning, verzuim en inzetbaarheid, verloning en alle overige hrm-werkzaamheden. Daarnaast werk je aan diverse projecten die bijdragen aan de organisatiedoelstellingen. Als organisatie zijn we volop groeiende en dat is merkbaar in jouw rol. Je speelt snel in op deze groei en weet alles organisatorisch in goede banen kan leiden.  

Wat vragen wij van jou als Hr-adviseur? 

  • Een afgeronde hbo-opleiding (Hrm, Bedrijfskunde);
  • Bij voorkeur een goede kennis van het arbeidsrecht; 
  • Je bent energiek, overtuigend, daadkrachtig, proactief en je bent op zoek naar een breed takenpakket binnen het hr vak; 
  • Door je open en vriendelijke houding maak je gemakkelijk en snel contact met (toekomstige) collega’s en kun je jouw communicatiestijl hier zeer goed op aanpassen; 
  • Je beschikt over een uitstekende helikopterview. Als er veel verschillende zaken lopen, ben je een ster in het overzicht bewaren; 
  • Je bent iemand die goed kan sparren en ‘outside the box’ durft te denken; 
  • Je komt het beste tot je recht in een informele omgeving; 
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam; en 
  • Je bent een gezellig persoon met een flinke dosis humor!

Wat krijg je van ons? 

  • Een uitdagende functie in een jong, gedreven en gezellig team; 
  • Een dynamische werkomgeving in Rotterdam; 
  • Ruimte voor eigen initiatief; 
  • Uitdagende doorgroeikansen; 
  • Gevarieerde opleidingsmogelijkheden; en 
  • Een passend salaris op basis van kennis en ervaring. 

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en kun je niet wachten om aan de slag te gaan bij Hoffelijk? Neem dan contact met ons op! 

Afdeling
Hr

Dienstverband
Minimaal 32 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 jaar

Minimale educatie
Hbo

Ben jij toe aan nieuwe prikkels in je carrière? Ga jij graag een nieuwe uitdaging aan zonder je vakgebied uit het oog te verliezen? Houd jij je graag bezig met hr in de breedste zin van het woord? Dan is de rol van Hr Business Partner binnen de Hoffelijk Groep echt iets voor jou!

Wie zijn wij?
Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider voor de zakelijke dienstverlening. Als opleider zetten wij ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties.

De roots van Hoffelijk liggen in de financiële dienstverlening. Inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief, waaronder de financiële zorg, de juridische en fiscale sector. We hebben sterk de ambitie als opleider in de zakelijke dienstverlening door te groeien en doen dit graag samen met jou.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Hr Business Partner?
In deze gloednieuwe rol van Hr Business Partner voorzie en adviseer je het management en collega’s over de ontwikkeling en uitvoering van het hr-beleid binnen de organisatie.

Met jouw stralende, open en enthousiaste persoonlijkheid ben jij een echte aanvulling in ons team.
Jij weet mensen te inspireren en kan zowel gevraagd als ongevraagd adviezen geven. Je bent positief-kritisch, hebt vernieuwende ideeën en weet hoe je de organisatie hierin meekrijgt.

Daarnaast denk je mee over thema’s als (bedrijfs)cultuur, recruitment, onboarding van collega’s, arbeidsvoorwaarden, opleidingen, personeelsplanning, verzuim en inzetbaarheid, waarbij je operationeel, tactisch en strategisch jouw bijdrage levert. Tegelijkertijd ben je niet bang om vanuit jouw kennis en ervaring af en toe op de rem te trappen en kritisch te bekijken of alle plannen passen binnen het geheel van de organisatie en het hr-beleid. Daarnaast werk je aan diverse projecten die bijdragen aan de organisatiedoelstellingen. Als organisatie zijn we volop groeiende en dat is merkbaar in jouw rol. Door jouw kennis en ervaring weet jij hoe je veranderingen in de organisatie in goede banen kan leiden.

Wat vragen wij van jou als Hr Business Partner?

  • Een afgeronde hbo-opleiding (Hrm, Bedrijfskunde);
  • Bij voorkeur twee jaar ervaring als Hr Advisor of Hr Business Partner;
  • Je bent energiek, overtuigend, daadkrachtig, proactief en je bent op zoek naar een breed takenpakket binnen het hr vak;
  • Door je open en vriendelijke houding maak je gemakkelijk en snel contact met (toekomstige) collega’s en kun je jouw communicatiestijl hier zeer goed op aanpassen;
  • Je beschikt over een uitstekende helikopterview. Als er veel verschillende zaken lopen, ben je een ster in het overzicht bewaren;
  • Je bent iemand die goed kan sparren en ‘out of the box’ durft te denken;
  • Je komt het beste tot je recht in een informele omgeving;
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam; en
  • Je bent een gezellig persoon met een flinke dosis humor!

Wat krijg je van ons?

  • Een uitdagende functie in een jong, gedreven en gezellig team;
  • Een dynamische werkomgeving in Rotterdam;
  • Ruimte voor eigen initiatief;
  • Uitdagende doorgroeikansen;
  • Gevarieerde opleidingsmogelijkheden; en
  • Een passend salaris op basis van kennis en ervaring.

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en kun je niet wachten om aan de slag te gaan bij Hoffelijk? Neem dan contact met ons op!

Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Flexibele werktijden en thuiswerken

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of leaseauto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Benieuwd naar je toekomstige collega's?Maak kennis
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Marlies Koekebakker
Business Developer Interim

Benieuwd naar Hoffelijk?