Hoffelijk Interim

Hoffelijk is dé innovatieve opleider voor de professional en organisatie van de toekomst. Wij zijn een groep van enthousiaste vakgenoten met een duidelijke passie voor het vak. Hoffelijk is hét innovatieve opleidingsinstituut voor de professional van de toekomst en we hebben een uitgebreid netwerk waardoor we veel voor je kunnen betekenen.

Hoffelijk is ambitieus, gericht op kwaliteit en gelooft in maatwerk. Door een individuele aanpak, zorgen we voor meer relevantie voor onze klanten. Bij Hoffelijk leveren we iedere dag weer nieuwe topprestaties. Prestaties die echt het verschil maken voor onze opdrachtgevers en klanten. Lijkt het je leuk om ons daarbij te komen ondersteunen?

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Fleur Sanders
Coördinator Interim

Openstaande vacatures

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
Minimaal 24 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
2 – 3 jaar

Minimale educatie
Hbo

Voor onze bedrijfstak Hoffelijk Interim zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Bij Hoffelijk Interim wordt zorg gedragen voor alle interimmers die op opdracht zijn bij externe opdrachtgevers. We willen continu toegevoegde waarde leveren voor onze professionals én opdrachtgevers. Dit doen we door middel van onze opleidingsmogelijkheden, persoonlijke aandacht en ons uitgebreide netwerk. We willen onze dienstverlening uitbreiden en zijn op zoek naar een enthousiaste, energieke collega die ons team komt versterken. 

Als recruitment consultant ben je ons visitekaartje richting de interimmers en de opdrachtgevers. Jij ziet overal kansen en mogelijkheden en zet deze om in concrete acties. Jij weet de juiste match te maken tussen medewerker en opdrachtgever, mag opdrachtgevers overtuigen hun aanvraag bij Hoffelijk Interim onder te brengen en bent specialist in het vinden en binden van nieuw talent.  

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit: 

  • Het werven van professionals via jobboardssocial media, referral en je eigen netwerk; 
  • Acquisitie: je zet Hoffelijk Interim op de kaart bij opdrachtgevers; 
  • Je denkt mee over procesverbeteringen; 
  • Je bent continu op zoek naar de beste match; en 
  • Het up-to-date houden van de detacheringsportefeuille; 

Wat verwachten we van jou? 

  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig; 
  • Je kunt prioriteiten stellen en hebt aan een half woord genoeg;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en maakt makkelijk verbinding; 
  • Je werkt doelgericht, hebt doorzettingsvermogen en toont ondernemerschap; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk; 
  • Je hebt goede kennis van MS Office, met name van MS Excel;  
  • Je hebt interesse in de financiële dienstverlening en hebtbij voorkeurkennis van Wft– en PE-examens; 
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau; 
  • Je hebt 2 à 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de detacheringsbranche, een human resources/human developmentfunctie of een vergelijkbare branche/functie; 
  • Je bentbij voorkeurwoonachtig in de omgeving van Rotterdam; en 
  • Je bent tenminste 24 uur beschikbaar. 

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met optie tot verlenging. We zijn op zoek naar iemand die tenminste 24 uur beschikbaar is. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring. Daarnaast bieden we een reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden en niet te vergeten een plezierige werkomgeving; er is iedere dag een uitgebreide, gezamenlijke lunch, in de ontspanningsruimte staat een massagestoel ter inspiratie en successen worden gevierd! 

Interesse?
Ben jij de nieuwe collega waar wij naar op zoek zijn? Stuur dan je cv en motivatie naar sollicitatie@hoffelijk.nl. Geef in je brief gemotiveerd aan waarom je bij ons wil komen werken. De sollicitatieprocedure bestaat uit een aantal (digitale) competentietesten en een gericht interview.  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
Minimaal 28 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
2 – 3 jaar

Minimale educatie
Hbo

We zijn op zoek naar een nieuwe collega voor onze bedrijfstak Hoffelijk Interim. Bij Hoffelijk Interim dragen we zorg voor alle interimmers die bij externe opdrachtgevers op opdracht zijn. Om continu toegevoegde waarde leveren voor onze professionals, bieden we verschillende opleidingsmogelijkheden, persoonlijke aandacht en zetten we ons uitgebreide netwerk in. Jij werkt één-op-één samen met de extern accountmanager. Ook voor het organiseren en coördineren van bijeenkomsten, trainingen en uitjes draai je je hand niet om. Kortom, een veelzijdige functie die elke dag anders is.  

Als intern accountmanager Interim ben je de spin in het web. Je bent verantwoordelijk voor de diverse processen op kantoor en het beheer van de detacheringsportefeuille. 

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit: 

  • De verantwoordelijkheid voor de facturatie, administratie en onboarding van nieuwe interimmers; 
  • Je denkt mee over procesverbeteringen; 
  • Telefonisch contact met interimmers en opdrachtgevers bij ondersteuning en matchmaking; 
  • Het up-to-date houden van de detacheringsportefeuille; 
  • Het ontzorgen van de interimmersbijvoorbeeld door het regelen van de opleidingen, examens en overige events; en 
  • Het leveren van content ten behoeve van onze social media. 

Wat verwachten we van jou? 

  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig; 
  • Je kunt prioriteiten stellen en hebt aan een half woord genoeg; 
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en maakt makkelijk verbinding; 
  • Plannen en organiseren behoren tot je kernkwaliteiten; 
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk; 
  • Je hebt goede kennis van MS Office, met name van MS Excel;  
  • Je hebt interesse in de financiële dienstverlening en hebtbij voorkeur, kennis van Wft– en PE-examens; 
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau; 
  • Je hebt 2 à 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de uitzendbranche, een human resources/human developmentfunctie of een vergelijkbare branche/functie; 
  • Je bent, bij voorkeur, woonachtig in de omgeving van Rotterdam; en 
  • Je bent tenminste 28 uur beschikbaar, woensdag en vrijdag is een must. 

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met optie tot verlenging. We zijn op zoek naar iemand die tenminste 28 uur beschikbaar is. Je zult je werkzaamheden vooral op ons kantoor in Rotterdam uitvoeren. Incidenteel thuiswerken is mogelijk, maar altijd in samenspraak. Het salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring. Daarnaast bieden we een reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden en niet te vergeten een plezierige werkomgeving; er is iedere dag een uitgebreide, gezamenlijke lunch, in de ontspanningsruimte staat een massagestoel ter inspiratie en successen worden gevierd! 

Interesse?
Ben jij de nieuwe collega waar wij naar op zoek zijn? Stuur dan je cv en motivatie naar sollicitatie@hoffelijk.nl. Geef in je brief gemotiveerd aan waarom je bij ons wil komen werken. De sollicitatieprocedure bestaat uit een aantal (digitale) competentietesten en een gericht interview.  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
36 – 40 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
Zie vacature

Minimale educatie
Hbo

Wie zoeken wij?
Wij zoeken de adviseur die het verschil maakt! Je hebt een commerciële instelling, zet net dat stapje extra en bindt daarmee de klanten aan jou als persoonlijke adviseur. Je geeft integraal advies aan een brede klantportefeuille met diepgang en complexe producten. Wil jij echt inhoudelijk advies geven en jezelf uitdagen tot het uiterste? Dan zoeken wij jou! Je hebt zowel de klanttevredenheid als de wensen van de opdrachtgever hoog in het vaandel staan. Je hebt een gezonde commerciële drive maar verliest daarbij de kwaliteit niet uit het oog. Je kunt goed zelfstandig werken, vindt het leuk om in meerdere keukens te kijken en bent positief kritisch. Uiteraard zijn wij je van dienst om bij iedere opdracht te excelleren.

Wie zijn wij?
Hoffelijk is dé innovatieve opleider voor de professional en organisatie van de toekomst. Dagelijks ondersteunen we meer dan 20.000 professionals in hun professionele ontwikkeling.
We zijn actief in de zakelijke dienstverlening, waar we ons inzetten voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. We werken in verschillende sectoren, zoals de financiële dienstverlening, detachering en het beroepsonderwijs.
Hoffelijk is ambitieus, gericht op kwaliteit en gelooft in maatwerk. Door een individuele aanpak, zorgen we voor meer relevantie voor onze klanten.
Bij Hoffelijk leveren we iedere dag weer nieuwe topprestaties. Prestaties die echt het verschil maken voor onze opdrachtgevers en klanten. Lijkt het je leuk om ons daarbij te komen ondersteunen?

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan voor 36-40 uur per week bij diverse financiële instellingen;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding of lease-auto;
  • Studiemogelijkheden;
  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Na 6 maanden aansluiting bij Pensioenfonds StiPP.

Wanneer pas je bij deze functie?

  • Je hebt een afgeronde opleiding Financial Services Management/Banking & Insurance of een vergelijkbare opleiding op financieel of economisch gebied;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante, recente werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt tenminste de diploma’s Wft Basis, Wft Schadeverzekeringen Particulieren, Wft Vermogen en Wft Hypothecair Krediet en kent de huidige wet- en regelgeving op je duimpje;
  • Je bent nauwkeurig, overtuigend, en stressbestendig en je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zonder daarbij je commerciële drive te verliezen.

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
36 – 40 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
Zie vacature

Minimale educatie
Hbo

Wie zoeken wij?
Wil jij ervoor zorgen dat klanten hun dromen kunnen verwezenlijken op basis van jouw adviezen?

Je ambieert een adviesrol bij een grootbank of wilt je daarin verder ontwikkelen. Je bent op zoek naar een opleider die jou ondersteunt om snel als volwaardig financieel adviseur aan de slag te kunnen gaan, zowel via virtuele klantbediening als het voeren van gesprekken in de spreekkamer. Je hebt niet alleen de klanttevredenheid maar ook de wensen van de opdrachtgever hoog in het vaandel staan. Je hebt een gezonde commerciële drive maar verliest daarbij de kwaliteit niet uit het oog. Je kunt goed zelfstandig werken, vindt het leuk om in meerdere keukens te kijken en bent positief kritisch. Dan zoeken wij jou!

Uiteraard zijn wij je van dienst om bij iedere opdracht te excelleren. Wij leren je de kneepjes van het vak en werken aan je persoonlijke ontwikkeling.

Wie zijn wij?
Hoffelijk is dé innovatieve opleider voor de professional en organisatie van de toekomst. Dagelijks ondersteunen we meer dan 20.000 professionals in hun professionele ontwikkeling. We zijn actief in de zakelijke dienstverlening, waar we ons inzetten voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. We werken in verschillende sectoren, zoals de financiële dienstverlening, detachering en het beroepsonderwijs. Hoffelijk is ambitieus, gericht op kwaliteit en gelooft in maatwerk. Door een individuele aanpak, zorgen we voor meer relevantie voor onze klanten. Bij Hoffelijk leveren we iedere dag weer nieuwe topprestaties. Prestaties die echt het verschil maken voor onze opdrachtgevers en klanten. Lijkt het je leuk om ons daarbij te komen ondersteunen?

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan voor 36-40 uur per week bij diverse financiële instellingen;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding of lease-auto;
  • Studiemogelijkheden en doorgroeikansen;
  • Na 6 maanden aansluiting bij Pensioenfonds StiPP.

Wanneer pas je bij deze functie?

  • Je hebt een afgeronde opleiding Financial Services Management/Banking & Insurance of een vergelijkbare opleiding op financieel of economisch gebied;
  • Relevante, recente werkervaring in de financiële sector is een pré;
  • Je hebt tenminste de diploma’s Wft Basis, Wft Vermogen en Wft Hypothecair Krediet of bent bereid die te halen;
  • Je bent nauwkeurig, leergierig, en stressbestendig;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en een commerciële drive.

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
36 – 40 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
Minimaal 1 jaar

Minimale educatie
Hbo/wo

Als Hypotheekacceptant draag je zorg voor de acceptatie en afhandeling van hypotheekaanvragen en informeer je klanten en tussenpersonen over de hypotheekmogelijkheden. Heb jij ervaring met hypotheekacceptatie en ben je in het bezit van relevante vakdiploma’s? Dan past deze functie bij jou!

Wie zoeken wij?
Wij zoeken interim professionals die kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Als Hypotheekacceptant zorg je voor de acceptatie en afhandeling van hypotheekaanvragen. Daarnaast informeer je klanten en tussenpersonen over de hypotheekmogelijkheden. Jouw dagelijkse taken bestaan uit het verzamelen, controleren en beoordelen van alle bescheiden van een hypotheekaanvraag of wijzigingsverzoek. Je beslist binnen je eigen bevoegdheid over de acceptatie van de aanvraag of geeft advies wanneer het dossier buiten je bevoegdheid valt.

Je stelt offertes op, maakt en fiatteert notariële stukken ten behoeve van het passeren van de hypotheekakte, en onderhandelt met tussenpersonen over mogelijkheden tot verstrekking of wijziging van een hypotheek. Verder heb je veelvuldig contact met tussenpersonen, aanvragers, notarissen en andere externe relaties die bij het hypotheekproces betrokken zijn.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan voor 36 – 40 uur per week bij diverse geldverstrekkers en het bankwezen;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding of leaseauto;
  • Studiemogelijkheden;
  • Doorgroeikansen; en
  • Na 6 maanden aansluiting bij StiPP pensioenfonds.

Wanneer pas je bij deze functie?

  • Je hebt een afgeronde opleiding Financial Services Management / Banking & Insurance of een vergelijkbare opleiding op financieel of economisch gebied;
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante en recente werkervaring in een soortgelijke functie bij een verstrekkende partij;
  • Je hebt tenminste het Wft-modulecertificaat Basis en het Wft-diploma Hypothecair Krediet of je bent bereid ze te halen;
  • Je kent de huidige wet- en regelgeving op je duimpje; en
  • Je bent nauwkeurig, overtuigend, stressbestendig en je hebt goede communicatieve vaardigheden.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
32 – 36 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
Niet vereist

Minimale educatie
Hbo/wo

Wil jij in jezelf investeren en je ontwikkelen tot een analist met werkervaring én up-to-date kennis van Customer Due Diligence? Ben jij de Sherlock Holmes van de financieel-economische criminaliteit? Dan zijn we op zoek naar jou!

Ga samen met Hoffelijk Interim aan de slag om je te verdiepen in de financieel-economische criminaliteit. Dit doe je niet alleen in de schoolbanken, maar combineer je door meteen aan de slag te gaan bij een grote bancaire instelling.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken de Sherlock Holmes in jou. Witwassen, fraude en terrorisme is nog steeds geen taboe in de bankenwereld. Belangrijk is het acteren vanuit een scherpe risicohouding, een sterk analytisch vermogen hanteren, het effectief kunnen uitschrijven hiervan en een goed ontwikkelpotentieel hebben.

Als Customer Due Diligence Analist houd jij de integriteit van de bank en haar klanten in de gaten. Je brengt het klantbeeld in kaart en je onderzoekt grondig of er sprake van is van integriteitsrisico’s. Je doet dagelijks onderzoek, waarbij je onder andere de bedrijfsstructuur, activiteiten en geldstromen goed in kaart brengt. Aan de hand van het onderzoek maak je een analyse en beschrijf je de risico’s. Een waardevolle functie!

 Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan voor 32-36 uur per week;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding of leaseauto;
  • Studiemogelijkheden;
  • Doorgroeikansen; en
  • Aangesloten bij StiPP pensioenfonds.

 Wanneer pas je bij deze functie?

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur op economisch of juridisch gebied;
  • Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
  • Je zoekt een traineeship waar je jouw analytische skills en detective-aard in kwijt kunt; en
  • Je bezit een ijzersterke discipline en je hebt affiniteit met de financiële sector.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
32 – 36 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
Minimaal 3 jaar ervaring met CDD

Minimale educatie
Hbo/wo

Ben je toe aan een uitdagende vervolgstap, wil je jezelf snel ontwikkelen en ben jij die kritische analist die voor altijd voor perfectie gaat? Maak met Hoffelijk Interim een vervolgstap binnen je loopbaan, door aan de slag te gaan als CDD Analist bij een grote bancaire instelling.

Wie zoeken wij?
We zoeken interim professionals die er van houden om zaken tot in de puntjes uit te pluizen en die klantintegriteit hoog in het vaandel hebben staan.
Als Customer Due Diligence Analist houd jij de integriteit van de bank en haar klanten in de gaten. Je brengt het klantbeeld in kaart en je onderzoekt grondig of er sprake van is van integriteitsrisico’s. Je doet dagelijks onderzoek, waarbij je onder andere de bedrijfsstructuur, activiteiten en geldstromen goed in kaart brengt. Je rondt de meest complexe onderzoeken met de juiste kwaliteit en binnen de afgesproken tijd af en legt helder geformuleerde onderzoeksverslagen in de systemen vast.
Een waardevolle functie!

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan voor 32-36 uur per week;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding of leaseauto;
  • Studiemogelijkheden;
  • Doorgroeikansen; en
  • Aangesloten bij StiPP pensioenfonds.

Wanneer pas je bij deze functie? 

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur op economisch of juridisch gebied;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met CDD waarvan 1,5 jaar ervaring met het schrijven van reviews;
  •  Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
  •  Je bent leergierig, resultaatgericht én je hebt affiniteit met de financiële sector; en
  •  Je hebt goede communicatieve vaardigheden.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
32 – 36 uur

Locatie
Nederland

Ervaring
Niet vereist

Minimale educatie
Hbo

Wil jij in jezelf investeren en jezelf profileren als het visitekaartje van de bank waarbij het klantbelang centraal staat? Ben jij de persoon die ervoor gaat om de klantverwachting te overtreffen en de klant altijd een warm welkom wil bieden?

Ga samen met Hoffelijk Interim aan de slag om je te verdiepen in de financiële producten van de bank en behaal je Wft’s. Dit doe je niet alleen in de schoolbanken, maar combineer je door meteen aan de slag te gaan bij een grote bancaire instelling.

Wie zoeken wij?
Ben jij iemand die het klantbelang centraal heeft staan en het geven van een warm welkom in je DNA hebt zitten, kom dan in actie! Als Trainee Adviseur Dagelijkse Bankzaken ben je het eerste lokale aanspreekpunt voor dagelijkse bankzaken voor bestaande en nieuwe klanten. Je zorgt voor een warm welkom, luistert goed en weet je in te leven in de situatie en behoeften van de klant. Je begeleidt en adviseert klanten en zorgt ervoor dat zij hun dagelijkse bankzaken zoveel mogelijk zelfstandig en online kunnen regelen. Je hebt kennis van de financiële producten en diensten en waar nodig schakel je collega’s met specialistische kennis in. Tot slot ben je, samen met collega’s, het gezicht van de bank in de markt en in lokale netwerken.

 Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan voor 32-36 uur per week;
  • Een marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding of leaseauto;
  • Studiemogelijkheden;
  • Doorgroeikansen; en
  • Aangesloten bij StiPP pensioenfonds.

 Wanneer pas je bij deze functie?

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van finance, economie of hospitality;
  • Ervaring in de financiële dienstverlening is niet vereist, maar affiniteit ermee wel;
  • Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van Rijbewijs B en gaat flexibel met reistijd om; en
  • Contact met klanten geeft je energie en maakt je enthousiast, je weet je in de situatie van een klant te verplaatsen om hem of haar zo goed mogelijk te helpen.

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of leaseauto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Aangesloten bij StiPP pensioenfonds

Meer weten over Hoffelijk Interim?hoffelijkinterim.nl
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Fleur Sanders
Coördinator Interim

Benieuwd naar Hoffelijk?