Maak kennis met Ben
Maak kennis met Ben

Het is inmiddels al een halfjaar geleden dat Ben zich aansloot bij Hoffelijk. Hij heeft een enorme passie voor zijn werk, waarbij hij zich elke dag inzet voor de klant. Dit doet hij zowel vóór als achter de schermen. Benieuwd wat Ben voor jou en ons betekent? Lees dan verder voor het volledige interview.

Kun je jezelf in het kort voorstellen?
“Mijn naam is Ben. In maart ben ik parttime begonnen op de afdeling Intern Relatiebeheer. Hier houd ik me bezig met het zorgvuldig updaten en opvoeren van klantgegevens en het begeleiden van klanten bij vragen over onze verschillende systemen.”

 Wat was je eerste indruk van Hoffelijk?
“Toen ik op mijn eerste werkdag bij Hoffelijk binnenkwam, waren er weinig mensen op kantoor in verband met corona. Ondanks mijn start in deze bijzondere periode, was mijn eerste indruk van Hoffelijk dat het een jong en dynamisch bedrijf is, waar ik al snel een familiegevoel kreeg. Mijn eerste beeld was heel positief en dat beeld is niet veranderd, ik voel me enorm thuis bij Hoffelijk.”

Maak kennis met Ben

Kun je wat vertellen over je werkzaamheden?
“Mijn werkzaamheden verschillen per klant en dit kun je in twee categorieën opdelen: nieuwe en bestaande klanten.

Als een klant de eerste diensten voor zijn werknemers heeft besteld dan neem ik het vanaf daar over. Zo heeft de klant daar geen omkijken meer naar. Ik ben vanaf dat moment ook de contactpersoon vanuit Hoffelijk. Bij vragen over het overstappen van jouw organisatie kun je bij mij terecht. Het overzetten van een klant duurt slechts één tot vier dagen. Dit is afhankelijk van de administratie van de organisatie.

Ik begin met het operationeel opvoeren en maak hierbij een leeromgeving aan. Daar voer ik vervolgens alle deelnemers in en maak ik soms ook een diplomadossier aan voor de klant. Verder verwerk ik de klantgegevens in ons databestand en neem ik contact op met de klant, zodat ik weet wie welk profiel krijgt. Op dit moment sta ik direct in contact met de klant, zodat ik ze van alle specifieke wensen kan voorzien en zo volledig kan ontzorgen.

Als een bedrijf al klant is dan help ik met het updaten van het werknemersbestand binnen het bedrijf. Redelijk recent wilde een klant tussentijds de e-Learning Adviseur Duurzaam Wonen voor zijn medewerkers bestellen. Dit voer ik dan direct in voor alle werknemers, zodat zij binnen één dag aan de slag kunnen met de e-learning.”

Maak kennis met Ben

Hoe is het om te werken binnen team Intern Relatiebeheer?
“We zijn een relatief klein en hecht team. Ik vind de samenwerking binnen het team heel fijn, omdat we elkaar de tijd geven om kwaliteit te leveren. De sfeer is daardoor ontspannen. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen specialisatie en daarin vullen we elkaar goed aan.

De communicatie binnen het team is ook heel sterk. We blijven elkaar goede feedback geven, zodat we als team kunnen blijven groeien.”

Je sprak over specialisatie binnen het team relatiebeheer. Welke expertise voeg je toe aan het team?
“Het verwerken en analyseren van data ligt het meest in mijn straatje. Het opvoeren van klantgegevens en maken van voortgangsrapportages vind ik het leukst om mee bezig te zijn. Het is fijn dat ik met mijn specialisatie de klant kan helpen om inzicht te krijgen in de voortgang van zijn deelnemers.”

Maak kennis met Ben

Wat vind je het leukst aan werken bij Hoffelijk?
“De flexibiliteit die Hoffelijk mij biedt, vind ik heel fijn. Ik werk parttime en heb de mogelijkheid gekregen om zelf mijn uren in te delen. Ook vind ik de sfeer bij Hoffelijk geweldig. Er wordt goed voor de medewerkers gezorgd. Tijdens de coronacrisis hebben we verschillende keren presentjes gekregen om de sfeer aangenamer te maken en vorige week renden we ook vanaf kantoor op een coronaproof manier mee met de Finance run.

Verder zie ik continu leuke uitdagingen bij Hoffelijk. We zijn een modern bedrijf en implementeren de nieuwste systemen. Dat maakt het werken nog eenvoudiger en fijner.”