Welkom Jordi!

Na een aantal jaar als interimmer bij Hoffelijk gewerkt te hebben, is Jordi sinds 1 juli begonnen met zijn functie als Relatiebeheerder. Intern hebben we hem in de afgelopen jaren al goed leren kennen, maar nu is het de hoogste tijd om hem ook aan jullie voor te stellen!

Welkom bij het team Jordi! Kun je jezelf kort voorstellen?
“Mijn naam is Jordi van Grevenbroek en ik woon in Rotterdam. In mijn vrije tijd ga ik graag wielrennen, naar de bioscoop of lekker eten met vrienden. Ik ben daarnaast een liefhebber van moderne dans en een goed glas wijn.

Via Hoffelijk Interim ben ik gedurende acht jaar werkzaam geweest als adviseur bij lokale Rabobanken. In die functie hield ik me bezig met advies over betalen, sparen, verzekeren en lenen.”

Hoe ben je bij Hoffelijk terecht gekomen?
“Door Rebecca van der Walle werd ik gewezen op de vacature voor Relatiebeheerder. Na een oriënterend gesprek heb ik gevraagd om een dagje mee te lopen met Rebecca. Zo kon ik een goed beeld krijgen van wat de functie precies inhoudt. Na die dag heb ik direct ja gezegd tegen deze nieuwe uitdaging en op 1 juli ben ik begonnen.”

Welke rol zal je gaan vervullen binnen het team en waar kijk je het meeste naar uit?
“Binnen het team ga ik aan de slag als Relatiebeheerder. Naast het contact met bestaande klanten zal ik ook op bezoek gaan bij potentiële klanten. Daar heb ik heel veel zin in. Ik kijk ernaar uit om hen met positieve energie en enthousiasme te vertellen over de diensten die Hoffelijk te bieden heeft. Ik denk dat er nog genoeg organisaties binnen het intermediair zijn die de behoefte hebben aan wat wij bieden: volledige ontzorging. Ik ga graag met deze organisaties in gesprek!

De afgelopen twee maanden heb ik af en toe al een dag op kantoor gewerkt, om m’n nieuwe collega’s te leren kennen en systeemkennis op te doen. Zo kon ik vanaf mijn eerste werkdag direct aan de slag met klantcontact. In contact staan met mensen is waar ik gelukkig van word en dat is waar het binnen deze functie om draait. Dat maakt me enthousiast!”