Welkom Linda!

Toen we op LinkedIn een berichtje plaatsten over onze zoektocht naar een Intern Accountmanager twijfelde Linda geen moment. Ze reageerde direct en inmiddels is ze alweer bijna twee maanden aan het werk bij Hoffelijk op onze interimafdeling. We zijn benieuwd hoe het haar tot nu toe bevalt.

Kun je jezelf in het kort voorstellen?
“Mijn naam is Linda Goudswaard, ik ben 41 jaar en woonachtig in Hendrik-Ido-Ambacht samen met partner en ‘cadeauzoon’. In mijn vrije tijd ben ik graag sportief bezig, onder andere met wielrennen, tennissen en hardlopen. Daarnaast ben ik een bourgondische Brabantse dame die van gezelligheid met vrienden houdt. Het liefst onder het genot van een drankje. De afgelopen 19 jaar heb ik in de financiële dienstverlening gewerkt bij ABN AMRO, maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging. En toen kwam Hoffelijk op mijn pad!”

Hoe ben je bij Hoffelijk terechtgekomen?
“Ik zag de vacature van Intern Accountmanager op LinkedIn. De foto van Fleur Sanders viel mij direct op. Zo’n foto heb ik namelijk in mijn persoonlijke blauwdruk staan, dus ik voelde puur op basis van deze foto al een match en dit lokte mij uit tot het lezen van de vacature.

Ik besloot te solliciteren, en met succes! Sinds 1 mei ben ik werkzaam als Intern Accountmanager bij Hoffelijk Interim en het bevalt me heel goed. De persoonlijke betrokkenheid bij onze interimmers, de goede contacten met de betreffende opdrachtgevers en het gevoel dat je de interimmers echt kunt ontzorgen door de helpende hand te bieden vind ik gaaf.”

Hoe zien jouw dagen er tot nu toe bij Hoffelijk uit?
“Geen enkele dag is hetzelfde en dat maakt het juist een uitdagende baan! Werkzaamheden die ik verricht op een werkdag zijn het verzorgen van facturatie, een screening regelen en uitvoeren voor een nieuwe opdracht van een interimmer, een bezoek brengen aan of een telefonische afspraak met een opdrachtgever of een interimmer, kennismakingsgesprekken met potentiële interimmers en het organiseren van evenementen, bijvoorbeeld de Hoffelijkdag. Het bijwonen van de Hoffelijkdag vond ik overigens heel tof, want toen heb ik kennis kunnen maken met alle interimmers waar Hoffelijk mee samenwerkt.”

Waarin onderscheidt Hoffelijk Interim zich?
“We willen continu toegevoegde waarde leveren aan onze Hoffelijkers (interimmers). Zij ervaren echt dat ze deel uitmaken van Hoffelijk, omdat ze gemakkelijk toegang hebben tot actuele kennis in onze leeromgeving en middels klassikale trainingen. Daardoor kunnen ze zichzelf blijven ontwikkelen. Daarbij besteden wij veel aandacht aan het sparren met onze professionals over hun persoonlijke ontwikkeling.

Onze interimmers hebben echt passie voor het vak én de behoefte om kennis effectief toe te passen en te delen. Door onze krachten, kennis en manier van werken te bundelen, kunnen we uitstekend inspelen op de toenemende eisen en behoeften bij onze klanten. Bovendien leveren we op verschillende manieren een bijdrage aan de ontwikkelingen in onze vakgebieden. Kennis die we direct beschikbaar stellen aan onze opdrachtgevers!”

Waar ga je de komende periode mee aan de slag binnen Hoffelijk Interim?
“Uiteraard de huidige werkzaamheden voortzetten en mezelf daar verder in ontwikkelen. Maar daarnaast ook acquireren om de portefeuille aan interimmers te vergroten en Hoffelijk Interim verder op de kaart te zetten.”

Tot slot, wat is de leukste reactie die je tot nu toe van een opdrachtgever hebt gekregen over onze dienstverlening?
“Een bedankje van een opdrachtgever. Hij zei: “Dank je wel dat via Hoffelijk deze deur voor mij is opengegaan.” Ik vind het mooi dat we daar met elkaar aan kunnen bijdragen.”