Maak kennis met Louise

Dagelijks houdt Louise Egberts zich bezig met klantcontact op de afdeling Extern Relatiebeheer. Grote kans dat je Louise aan de telefoon krijgt als je een vraag hebt. Wij vroegen haar hoe haar dag bij Hoffelijk eruitziet en wat ze het leukste vindt aan klantcontact.

Kun je jezelf in het kort voorstellen?
“Mijn naam is Louise en ik ben in Marketing afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Net als Hoffelijk ben ik geboren en opgegroeid in de Rotterdamse wijk Zomerland. Vier dagen in de week ben ik Relatiebeheerder bij Hoffelijk. Op woensdag ben ik altijd vrij, dan ga ik graag sporten en met mijn twee dochters naar zwemles.”

Hoe ziet jouw dag bij Hoffelijk eruit?
“Mijn dag begint om 8 uur op kantoor. Vaak gaat dan de telefoon al en zit ik klaar om de eerste klanten te helpen. Binnen het team verdelen we onderling zowel de klantvragen per telefoon als de vragen die we per mail binnenkrijgen. De vragen die we gedurende de dag krijgen zijn heel uiteenlopend. Het kan gaan over het verplaatsen van een examen of het boeken van een PE SEH- of PE FFP-workshop, maar we verwelkomen ook nieuwe klanten via de telefoon.

Na de lunch ga ik aan de slag met de examenuitslagen. Zijn onze klanten geslaagd? “Gefeliciteerd! En wat is de volgende stap; een ander examen of een nieuwe opleiding?” Mocht het gebeuren dat een deelnemer zakt, dan staan we klaar om te kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat diegene de volgende keer wel slaagt voor dat ene examen.”

Wat vind je het leukste aan klantcontact?
“Al snel kwam ik er bij Hoffelijk achter dat ik er voldoening uithaal om achter de behoefte van de klant te komen en hen op een kwalitatieve wijze te ontzorgen. Als Relatiebeheerder stel ik mezelf op als sparringspartner van de klant. Ik vind het heel fijn als de klanten zich welkom, begrepen en gewaardeerd voelen. En dat is echt hoffelijk!”

Wat is je leukste ervaring met een klant aan de telefoon?
“Examenuitslagen! Deelnemers die net op examen zijn geweest en hun mail nog niet hebben gelezen voor de voorlopige uitslag, bellen regelmatig naar ons. Ze zijn zo vaak zo blij met hun cijfer, daar word je ontzettend vrolijk van!”

Waarom moet een klant voor Hoffelijk kiezen?
“Als we klanten te woord staan, vinden we het belangrijk dat ze zich welkom, begrepen en gewaardeerd voelen. We denken graag met hen mee in allerlei opzichten, waarbij we een leuk maar professioneel gesprek met elkaar hebben. Daarnaast zorgen we voor een snelle afhandeling van mails en voeren uitgebreide gesprekken aan de telefoon. Hierbij geven we onze klanten uiteraard de ruimte om allerlei vragen te kunnen stellen en er is geen drempel om weer contact met ons op te nemen als dat nodig is. Klanten bij Hoffelijk zijn meer dan welkom en we helpen hen graag verder!”

Word jij de nieuwe collega van Louise en team Extern Relatiebeheer? Bekijk dan snel de vacature!