Onze nieuwe collega Dave

Na genoten te hebben van een vakantie, is hij fris en vol energie begonnen aan zijn nieuwe baan bij Hoffelijk. Inmiddels is hij bijna drie weken bij ons aan het werk. Onze eerste indruk? Een vriendelijke, gedreven en behulpzame man. Tijd om hem aan jullie voor te stellen.

Welkom bij het team Dave! Kun je jezelf kort voorstellen?
Mijn naam is Dave Peeters. Samen met mijn vriendin en zoontje van anderhalf jaar oud woon ik in Zoetermeer. Mijn grootste hobby is tennis. Daarnaast houd ik ervan om uitgebreid te eten met familie en vrienden.

Voordat ik bij Hoffelijk begon ben ik werkzaam geweest als adviseur binnen het intermediair. In het laatste jaar heb ik mij vooral gefocust op schadeverzekeringen zakelijk. Hier had ik veel contact met bestaande én nieuwe klanten. Het leukste vond ik om bij hen op locatie te zijn. Mede hierdoor wilde ik graag als Relatiebeheerder bij Hoffelijk gaan werken.

Hoe ben je bij Hoffelijk terecht gekomen?
In het verleden heb ik diverse Wft-opleidingen (e-Leerlijnen Wft) gevolgd via Hoffelijk. Deze heb ik als zeer prettig ervaren. Zowel qua inhoud als de begeleiding die vanuit Hoffelijk werd geboden sprak mij destijds erg aan. Ook volg ik sindsdien Permanent Actueel via Hoffelijk om up-to-date te blijven met de ontwikkelingen binnen mijn vak.

Toen ik de vacature van Relatiebeheerder voorbij zag komen op LinkedIn dacht ik meteen: dat is iets voor mij! Tijdens de sollicitatiegesprekken was er een duidelijke klik, mede doordat Hoffelijk mij het gevoel gaf snel te willen en kunnen schakelen als het moet. Aan het einde van de gesprekken liep ik de deur uit met een nieuwe baan én een heel goed gevoel. Vooral dat laatste maakt dat ik erg blij ben om bij Hoffelijk aan het werk te zijn. Dit gevoel is in mijn eerste weken bij Hoffelijk bevestigd. Ik voelde mij direct welkom.

Wat is jouw rol binnen Relatiebeheer en waar ga je de komende periode mee aan de slag?
Mijn rol binnen Relatiebeheer is het bedienen van onze klanten door heel Nederland. Daarnaast zal ik ook contact leggen met nieuwe klanten en ons netwerk vergroten. Door mijn ervaring binnen het intermediair heb ik ervaren hoe het is om volledig ontzorgd te worden door Hoffelijk. Ik zie er erg naar uit om mijn ervaringen te delen met nieuwe klanten. Door mijn vorige baan weet ik immers dat Hoffelijk echt een toegevoegde waarde is voor jouw organisatie. Daarnaast hoop ik ook veel te leren bij Hoffelijk. Er werken mensen met veel ervaring, ik hoop mij vooral verder te ontwikkelen op het gebied van relatiemanagement.

De komende periode ga ik aan de slag om zoveel mogelijk contact te hebben met bestaande en nieuwe klanten. Daarnaast ga ik regelmatig mee met collega’s naar afspraken om kennis te maken en hiervan te leren. Ook loop ik regelmatig mee binnen het team Relatiebeheer op kantoor om alles over de dienstverlening van Hoffelijk te leren.

Wat is je eerste indruk van Hoffelijk?
Mijn eerste indruk van Hoffelijk is dat iedereen echt als een team te werk gaat. Iedereen helpt elkaar waar nodig en kan. Samen zijn we elke dag bezig om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen en te ontzorgen. Daarnaast zijn de lijnen binnen Hoffelijk kort, je kunt gewoon even bij elkaar langslopen om te overleggen.

Plaats hier je reactie...