Relatiebeheer, backoffice en sales

Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider. Dagelijks ontzorgen we verschillende professionals en organisaties in de financiële en zakelijke sector. De dagen van een relatiebeheerder staan in het teken van klantcontact. Zij zorgen ervoor dat onze klanten worden voorzien van juiste antwoorden op hun vragen en zorgen ervoor dat steeds meer professionals en organisaties Hoffelijk weten te vinden voor onze dienstverlening.

Krijg jij energie van klantcontact onderhouden, heb jij commerciële ervaring, zijn jouw people skills onevenaarbaar en zie jij voor elke uitdaging een oplossing? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou! Lees hieronder de functieomschrijving.

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Edwin Deijs
Directeur relatiebeheer

Openstaande vacatures

Afdeling
Relatiebeheer

Dienstverband
16 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
Niet vereist

Minimale educatie
Hbo

Met jouw analytisch vermogen heeft Excel geen geheimen meer voor jouJe krijgt nieuwe systemen snel onder de knie en je bent ook nog eens taalkundig sterk ingesteld. Klinkt het alsof we jou beschrijven? In dat geval is Hoffelijk op zoek naar jou!  

Wie zijn wij?
Allereerst zullen we onszelf even voorstellen. Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider voor (financieel) professionals en organisaties. Dagelijks dragen we bij aan de ontwikkeling van 25.000 professionals in de financiële en zakelijke sector met behulp van onze online leeromgeving. Het klantcontact team van Hoffelijk zorgt ervoor dat alle (potentiële) klanten dagelijks worden voorzien in hun behoeftes en de beste service krijgen 

Een dag als backofficebaas bij Hoffelijk
In contact komen met klanten gebeurt niet dagelijks, maar vandaag is dat wel het geval. Er staat een update op de planning van jouw grootste klant. De manager heeft aangegeven wie van zijn medewerkers een opleiding moet volgen bij Hoffelijk. Aan jou de taak om de juiste opleidingen klaar te zetten in de persoonlijke leeromgeving. Tijdens het verwerken kom je afwijkende data tegen in het Excel-bestand dat je aangeleverd hebt gekregen, je neemt hier voor over de zekerheid contact over op met de klant. In de tussentijd ga je aan de slag met een datacontrole, je was namelijk data tegengekomen die volgens jou niet kan kloppen en dat wil je in de tussentijd oplossen. Vervolgens lunch je met een aantal teamgenoten en wanneer je terugkomt, zie je dat je een reactie hebt op je vraag aan de klant. De klant is blij met je nauwkeurigheid en verklaart de fout. Nu dat hij je toch spreekt is hij benieuwd of je een rapportage kunt maken van de opleidingen die zijn medewerkers in het jaar 2019 niet hebben afgerond. De afdeling compliance wil er namelijk voor zorgen dat ze deze opleiding alsnog afronden. Met een van je collega’s ga je even apart zitten in een van de vergaderruimtes, hier nemen jullie samen door hoe je deze data het beste kunt verzamelen en presenteren. Vervolgens is het tijd om weer naar huis te gaan, doe je nog even een drankje in de stad met je collega’s of gaan jullie gezellig samen sporten.

Je werkt in een klein proactief team. Jullie zijn niet alleen begaan met de gang van zaken in je eigen team, maar denken kantoorbreed mee. Als backofficebaas of -bazin ontgaat jou helemaal niets. Je bent van de details en je werkt heel nauwkeurig. Jij houdt je bezig met het verwerken en analyseren van de beschikbare data en zorgt ervoor dat de bestaande accounts up-to-date zijn. En je hebt hier af en toe contact over met je klanten.  

Wie ben jij? 

  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen; 
  • Je bent zeer bedreven met MS Excel; 
  • Je bent goed in dataverwerking en het werken met datasystemen; 
  • Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail; 
  • Je bent verantwoordelijk, nauwkeurig en zelfstandig; 
  • Je deinst niet terug voor nieuwe systemen en hebt deze snel onder de knie; 
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands; 
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam. 

 Wat bieden wij 

  • Een dynamische werkomgeving; 
  • Een leuk team om mee te sparren en successen mee te delen; 
  • Mogelijkheden om door te groeien;   
  • Ruimte voor eigen initiatief;
  • Gevarieerde opleidingsmogelijkheden; en  
  • Een passend salaris op basis van kennis en ervaring. 

Interesse? 
Denk jij dat wij op zoek zijn naar jou? Stuur dan je cv en motivatie naar sollicitatie@hoffelijk.nl. Geef in je brief duidelijk aan wat jou dé kandidaat voor Hoffelijk maakt en waarom je bij ons wilt komen werken. 

Sluiten niet al jouw kwaliteiten naadloos aan op het door ons geschetste profiel, maar ben jij ervan overtuigd het talent te zijn dat Hoffelijk zoekt? Leg dan in je motivatiebrief helder uit waarom wij jou toch moeten uitnodigen en overtuig ons van jouw unieke profiel. 

De sollicitatieprocedure bestaat uit een Exceltest en een gericht interview.

Meer informatie
Aanvullende informatie over Hoffelijk kun je vinden op  hoffelijkgroep.nl.

Afdeling
Relatiebeheer

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
Junior/medior

Minimale educatie
Hbo

Als Relatiebeheerder houd je je voornamelijk bezig met de beantwoording en opvolging van klantvragen, het verkrijgen van strategische marktinformatie op basis van reacties van klanten en daarbij het signaleren van behoeften bij individuele gebruikers of kantoren.

Krijg jij dan ook energie van klantcontact, ben je commercieel en zijn jouw people skills onevenaarbaar? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou! Hoffelijk zoekt versterking voor de afdeling Relatiebeheer; voor het team waar Hoffelijk en de klant direct met elkaar in contact staan.

Een dag bij het Team Klantcontact
Jouw dagen staan in het teken van contact met de klant en ‘ontzorgen’ is jouw tweede natuur. ’s Ochtends stem je met team de verdeling qua werkzaamheden af. Waar twee collega’s de inkomende vragen zo zorgvuldig mogelijk gaan afhandelen, ga jij aan de slag met een bellijst van een commerciële kans die jullie de week daarvoor met het team hebben uitgedacht. ’s Middags ga je ervaringen uitwerken en de administratie verwerken, zodat jij de klant nog dezelfde dag  aan een oplossing helpt.

Je werkt in een klein, actief team van ongeveer vijf personen. Jullie zijn niet alleen begaan met de gang van zaken binnen je eigen team, maar denken kantoorbreed mee. Met de afdeling zijn jullie de oren en ogen van Hoffelijk en zorgen zo dat signalen vanuit klanten op waarde worden geschat.

Bij het Team Klantcontact hoef je je nooit te vervelen, er zijn altijd projecten die opgepakt kunnen worden!

Wat je krijgt

  • Wij geloven in het bieden van kansen, want als jij floreert, doen wij dat als organisatie ook. Er wordt daarom flink geïnvesteerd in opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Het geijkte “we zijn een jonge en dynamische organisatie” klopt in ons geval écht. De gemiddelde leeftijd van de collega’s ligt rond de 31/32 jaar, óók die van het management en de directie;
  • Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandige professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk aan regelmatige attenties, een kerstdiner, het jaarlijkse personeelsweekend, et cetera;
  • De vrijheid om de functie op je eigen manier vorm te geven, maar wel een vangnet op de momenten dat je dit nodig hebt.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Frank Pronk via 010 – 760 11 00 of stuur hem een e-mail.

Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Flexibele werktijden en thuiswerken

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of leaseauto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Benieuwd naar je toekomstige collega's?Maak kennis
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Edwin Deijs
Directeur relatiebeheer

Benieuwd naar Hoffelijk?