Relatiebeheer, backoffice en sales

Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider. Dagelijks ontzorgen we verschillende professionals en organisaties in de financiële en zakelijke sector. De dagen van een relatiebeheerder staan in het teken van klantcontact. Zij zorgen ervoor dat onze klanten worden voorzien van juiste antwoorden op hun vragen en zorgen ervoor dat steeds meer professionals en organisaties Hoffelijk weten te vinden voor onze dienstverlening.

Krijg jij energie van klantcontact onderhouden, heb jij commerciële ervaring, zijn jouw people skills onevenaarbaar en zie jij voor elke uitdaging een oplossing? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou! Lees hieronder de functieomschrijving.

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Edwin Deijs
Directeur relatiebeheer

Openstaande vacatures

Afdeling
Hoffelijk Interim

Dienstverband
Ten minste 30 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
2 á 3 jaar

Minimale educatie
HBO

Voor onze bedrijfstak Hoffelijk Interim zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Bij Hoffelijk Interim dragen we de zorg voor alle interimmers die op opdracht zijn bij externe opdrachtgevers. Wij willen continu toegevoegde waarde leveren voor onze professionals. Dit doen we door middel van onze opleidingsmogelijkheden, persoonlijke aandacht en ons uitgebreide netwerk. Als intern accountmanager werk je één-op-één samen met de extern accountmanager. Moeten er bijeenkomsten, trainingen en uitjes georganiseerd en gecoördineerd worden? Dan draai je ook daar je handen niet voor om! Kortom, een veelzijdige functie die elke dag anders is.

Als Intern Accountmanager Interim ben je de spin in het web, verantwoordelijk voor de diverse processen op kantoor en het beheer van de detacheringsportefeuille. Je draagt de verantwoordelijkheid voor de facturatie en administratie. Daarnaast heb je telefonisch contact met interimmers en opdrachtgevers bij ondersteuning en matchmaking. Je zorgt ervoor dat de detacheringsportefeuille up-to-date gehouden wordt en bent verantwoordelijk voor screening. Je ontzorgt ook de interimmers door bijvoorbeeld het regelen van de opleidingen en examens.

 Wie ben jij?

  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je kunt prioriteiten stellen en hebt aan een half woord genoeg;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en maakt makkelijk verbinding;
  • Plannen en organiseren behoren tot je kernkwaliteiten;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt goede kennis van MS Office, met name van MS Excel;
  • Je hebt interesse in de financiële dienstverlening en, bij voorkeur, kennis van Wft- en PEplus-examens;
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt 2 à 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de uitzendbranche, een Human Resources/Human Developmentfunctie of een vergelijkbare branche/functie;
  • Je bent, bij voorkeur, woonachtig in de omgeving van Rotterdam;
  • Je bent tenminste 30 uur beschikbaar, woensdag en vrijdag is een must.

Afdeling
Relatiebeheer

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
Niet vereist

Minimale educatie
MBO/HBO

Jouw dagen staan in het teken van contact met de klant en ‘ontzorgen’ is jouw tweede natuur. Hoffelijk heeft meer dan 20.000 opleidingsdeelnemers, die elke dag toegang hebben tot een eigen leeromgeving. Onze deelnemers variëren van zelfstandig adviseurs tot de grote advieskantoren, hypotheekketens en banken. Stuk voor stuk opdrachtgevers waar Hoffelijk trots op is en die de beste service verwachten en – bovenal – verdienen.

Jij voorziet onze deelnemers van passend opleidingsadvies, geeft hen antwoord op vragen over vakbekwaamheidseisen en helpt ze bij het boeken van opleidingen en examens. Je schroomt ook niet om nieuwe contacten aan te spreken en hen te voorzien van informatie over de mogelijkheden die Hoffelijk biedt. Jij bent de verbinding tussen Hoffelijk en de organisaties die via Hoffelijk hun medewerkers opleiden.

Je werkt in een klein, actief team van ongeveer vijf personen. Jullie zijn niet alleen begaan met de gang van zaken binnen je eigen team, maar denken kantoorbreed mee. Samen zorgen jullie ervoor dat altijd iemand de klant te woord kan staan en de klant wordt voorzien van het beste advies.

Wie ben jij?

  • Je bent communicatief sterk en schuwt de telefoon niet;
  • Je bent klantvriendelijk, gestructureerd en nauwkeurig;
  • Je ziet uitdagingen, geen problemen;
  • Je hebt ervaring binnen een commerciële functie;
  • Je hebt ervaring met klantcontact;
  • Je hebt goede kennis van MS Office, met name van MS Excel;
  • Je schrijft en spreekt foutloos Nederlands;
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam.

Afdeling
Relatiebeheer

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
Niet vereist

Minimale educatie
MBO/HBO

Op de afdeling Intern Relatiebeheer beheren we de datasystemen en de accounts van onze opdrachtgevers. Jij houdt je bezig met het verwerken en analyseren van de beschikbare data, zorgt ervoor dat de bestaande accounts up-to-date zijn en hebt regelmatig contact met onze opdrachtgevers. Samen met hen kom je tot de juiste oplossingen.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen;
  • Je werkt gestructureerd en met oog voor detail;
  • Je bent goed in dataverwerking en met datasystemen;
  • Je bent verantwoordelijk, nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je bent zeer bedreven met MS Excel;
  • Je deinst niet terug voor nieuwe systemen en hebt deze snel onder de knie;
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands;
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam.
Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Flexibele werktijden en thuiswerken

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of lease-auto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Benieuwd naar je toekomstige collega's?Maak kennis
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Edwin Deijs
Directeur relatiebeheer

Benieuwd naar Hoffelijk?