Relatiebeheer, backoffice en sales

Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider. Dagelijks ontzorgen we verschillende professionals en organisaties in de financiële en zakelijke sector. De dagen van een relatiebeheerder staan in het teken van klantcontact. Zij zorgen ervoor dat onze klanten worden voorzien van juiste antwoorden op hun vragen en zorgen ervoor dat steeds meer professionals en organisaties Hoffelijk weten te vinden voor onze dienstverlening.

Krijg jij energie van klantcontact onderhouden, heb jij commerciële ervaring, zijn jouw people skills onevenaarbaar en zie jij voor elke uitdaging een oplossing? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou! Lees hieronder de functieomschrijving.

Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Edwin Deijs
Directeur relatiebeheer

Openstaande vacatures

Afdeling
Relatiebeheer

Dienstverband
16 uur

Locatie
Rotterdam

Ervaring
Niet vereist

Minimale educatie
Hbo

Met jouw analytisch vermogen heeft Excel geen geheimen meer voor jouJe krijgt nieuwe systemen snel onder de knie en je bent ook nog eens taalkundig sterk ingesteld. Klinkt het alsof we jou beschrijven? In dat geval is Hoffelijk op zoek naar jou!  

Wie zijn wij?
Allereerst zullen we onszelf even voorstellen. Hoffelijk is een ambitieuze en dynamische opleider voor (financieel) professionals en organisaties. Dagelijks dragen we bij aan de ontwikkeling van 25.000 professionals in de financiële en zakelijke sector met behulp van onze online leeromgeving. Het klantcontact team van Hoffelijk zorgt ervoor dat alle (potentiële) klanten dagelijks worden voorzien in hun behoeftes en de beste service krijgen 

Een dag als backofficebaas bij Hoffelijk
In contact komen met klanten gebeurt niet dagelijks, maar vandaag is dat wel het geval. Er staat een update op de planning van jouw grootste klant. De manager heeft aangegeven wie van zijn medewerkers een opleiding moet volgen bij Hoffelijk. Aan jou de taak om de juiste opleidingen klaar te zetten in de persoonlijke leeromgeving. Tijdens het verwerken kom je afwijkende data tegen in het Excel-bestand dat je aangeleverd hebt gekregen, je neemt hier voor over de zekerheid contact over op met de klant. In de tussentijd ga je aan de slag met een datacontrole, je was namelijk data tegengekomen die volgens jou niet kan kloppen en dat wil je in de tussentijd oplossen. Vervolgens lunch je met een aantal teamgenoten en wanneer je terugkomt, zie je dat je een reactie hebt op je vraag aan de klant. De klant is blij met je nauwkeurigheid en verklaart de fout. Nu dat hij je toch spreekt is hij benieuwd of je een rapportage kunt maken van de opleidingen die zijn medewerkers in het jaar 2019 niet hebben afgerond. De afdeling compliance wil er namelijk voor zorgen dat ze deze opleiding alsnog afronden. Met een van je collega’s ga je even apart zitten in een van de vergaderruimtes, hier nemen jullie samen door hoe je deze data het beste kunt verzamelen en presenteren. Vervolgens is het tijd om weer naar huis te gaan, doe je nog even een drankje in de stad met je collega’s of gaan jullie gezellig samen sporten.

Je werkt in een klein proactief team. Jullie zijn niet alleen begaan met de gang van zaken in je eigen team, maar denken kantoorbreed mee. Als backofficebaas of -bazin ontgaat jou helemaal niets. Je bent van de details en je werkt heel nauwkeurig. Jij houdt je bezig met het verwerken en analyseren van de beschikbare data en zorgt ervoor dat de bestaande accounts up-to-date zijn. En je hebt hier af en toe contact over met je klanten.  

Wie ben jij? 

  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen; 
  • Je bent zeer bedreven met MS Excel; 
  • Je bent goed in dataverwerking en het werken met datasystemen; 
  • Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail; 
  • Je bent verantwoordelijk, nauwkeurig en zelfstandig; 
  • Je deinst niet terug voor nieuwe systemen en hebt deze snel onder de knie; 
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands; 
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in de omgeving van Rotterdam. 

 Wat bieden wij 

  • Een dynamische werkomgeving; 
  • Een leuk team om mee te sparren en successen mee te delen; 
  • Mogelijkheden om door te groeien;   
  • Ruimte voor eigen initiatief;
  • Gevarieerde opleidingsmogelijkheden; en  
  • Een passend salaris op basis van kennis en ervaring. 

Interesse? 
Denk jij dat wij op zoek zijn naar jou? Stuur dan je cv en motivatie naar sollicitatie@hoffelijk.nl. Geef in je brief duidelijk aan wat jou dé kandidaat voor Hoffelijk maakt en waarom je bij ons wilt komen werken. 

Sluiten niet al jouw kwaliteiten naadloos aan op het door ons geschetste profiel, maar ben jij ervan overtuigd het talent te zijn dat Hoffelijk zoekt? Leg dan in je motivatiebrief helder uit waarom wij jou toch moeten uitnodigen en overtuig ons van jouw unieke profiel. 

De sollicitatieprocedure bestaat uit een Exceltest en een gericht interview.

Meer informatie
Aanvullende informatie over Hoffelijk kun je vinden op  hoffelijkgroep.nl.

Afdeling
Relatiebeheer, backoffice en sales

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Zuid-Holland

Ervaring
Medior

Minimale educatie
Hbo

Ben jij een échte verbinder? Krijg je energie van het benaderen van (nieuwe) klanten om de toegevoegde waarde van onze producten en diensten over te brengen? Vind jij net als wij kansen grijpen en tevreden klanten het allerbelangrijkst? En weet jij precies welke doelgroep je op welke manier moet benaderen? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou!

Hoffelijk is continu in beweging. Als opleider in de zakelijke dienstverlening zetten we ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. De roots van Hoffelijk liggen dan wel in de financiële dienstverlening, maar inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief. We hebben sterk de ambitie om verder te groeien als opleider in de zakelijke dienstverlening en doen dit graag samen met jou.

Wat ga je doen?
Als accountmanager ben je hét gezicht van onze dienstverlening in (nieuwe) sectoren in de zakelijke dienstverlening. Jij weet ons aanbod op een relevante manier over te brengen aan onze (potentiële) klanten. Dit doe je door duidelijk uit te leggen waar wij voor staan en door jouw commerciële skills en kennis van de sectoren toe te passen. Je volgt de ontwikkelingen en trends in de markt op de voet en vertaalt deze naar kansen, om vervolgens proactief prospects te gaan benaderen.

Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit. Doordat je voorafgaand altijd een gedegen accountplan maakt en je communicatieve en sociale vaardigheden inzet, presenteer je onze producten en diensten op de juiste manier aan relevante (potentiële) klanten.

Hoe ziet een dag als Accountmanager Zakelijke Dienstverlening bij Hoffelijk eruit?
Je wordt wakker en neemt een bakje koffie om vervolgens te vertrekken naar ons kantoor in Rotterdam. Je maakt een praatje met collega’s en vertelt over de toffe nieuwe projecten waar je mee bezig bent. Je start je laptop op en kijkt of er nog e-mails of berichten zijn binnengekomen naar aanleiding van de acquisitieacties die je gisteren hebt uitgevoerd. Daarna ga je verder aan de slag met het in de markt zetten van het opleidingsaanbod van Hoffelijk in de nieuwe sectoren. Daarbij haal je voortdurend klantwensen op en past deze waar relevant toe in ons aanbod.

’s Middags stap je in de auto om een presentatie te geven bij een organisatie waarbij wij ons (nieuwe) aanbod kunnen gaan aanbieden. Deze presentatie heb je nauwkeurig voorbereid doordat je deze volledig hebt afgestemd op de betreffende organisatie. De klant is positief en enthousiast en aan het einde van de dag krijg je te horen dat ze verder met ons willen. Je reageert op het bericht en plant een afspraak in om verdere wensen en behoeften te bespreken. Je viert dit succes samen met jouw collega’s en de programmamanager, sluit je laptop af en stapt in de auto om weer naar huis te gaan. Een productieve en succesvolle dag, op naar morgen!

Wie ben jij?

  • Je hebt – bij voorkeur – een commerciële hbo-opleiding afgerond.
  • Je kunt een strategisch accountplan opstellen.
  • Je analyseert voortdurend de marktontwikkelingen en vertaalt dit naar kansen om toegevoegde waarde te leveren.
  • Je haalt energie uit het verzorgen van (koude) acquisitie, bijvoorbeeld middels het benaderen van potentiële klanten en het geven van presentaties.
  • Je bent ondernemend en zit vol commerciële ideeën.
  • Je kunt goed luisteren, doorvragen en analyseren.
  • Je bent klantgericht en hebt overtuigingskracht.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig.
  • Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit.
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in Zuid-Holland.

Wat krijg je?

  • Wij geloven in het bieden van kansen, want als jij floreert, doen wij dat als organisatie ook. Er wordt daarom geïnvesteerd in opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Het geijkte ‘’we zijn een jonge en dynamische organisatie’’ klopt in ons geval echt. De gemiddelde leeftijd van de collega’s ligt rond de 32 jaar, ook die van het management en de directie.
  • Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandige professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk hierbij aan regelmatige attenties, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.
  • De vrijheid om de functie op je eigen manier vorm te geven, maar wel een vangnet op de momenten dat je dit nodig hebt.

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan direct!

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Jordy de Kleer via 010 – 760 11 00 of stuur hem een e-mail.

Afdeling
Relatiebeheer, backoffice en sales

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Zuid-Holland

Ervaring
Medior

Minimale educatie
Hbo

Ben jij een échte verbinder? Krijg je energie van het benaderen van (nieuwe) klanten in de juridische dienstverlening om de toegevoegde waarde van onze producten en diensten over te brengen? Vind jij net als wij kansen grijpen en tevreden klanten het allerbelangrijkst? En weet jij precies welke doelgroep je op welke manier moet benaderen? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou!

Hoffelijk is continu in beweging. Als opleider in de zakelijke dienstverlening zetten we ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. De roots van Hoffelijk liggen dan wel in de financiële dienstverlening, maar inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief. We hebben sterk de ambitie om verder te groeien als opleider in de zakelijke dienstverlening en doen dit graag samen met jou.

Wat ga je doen?
Als Accountmanager Hoffelijk Juridisch ben je hét gezicht van onze (nieuwe) dienstverlening in de juridische sector. Jij weet ons aanbod op een relevante manier over te brengen aan onze (potentiële) klanten. Dit doe je door duidelijk uit te leggen waar wij voor staan en door jouw commerciële skills en kennis van de sectoren toe te passen. Je volgt de ontwikkelingen en trends in de juridische dienstverlening op de voet en vertaalt deze naar kansen, om vervolgens proactief prospects te gaan benaderen.

Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit. Doordat je voorafgaand altijd een gedegen accountplan maakt en je communicatieve en sociale vaardigheden inzet, presenteer je onze producten en diensten op de juiste manier aan relevante (potentiële) klanten.

Hoe ziet een dag als Accountmanager Hoffelijk Juridisch eruit?
Je wordt wakker en neemt een bakje koffie om vervolgens te vertrekken naar ons kantoor in Rotterdam. Je maakt een praatje met collega’s en vertelt over de toffe nieuwe projecten waar je mee bezig bent. Je start je laptop op en kijkt of er nog e-mails of berichten zijn binnengekomen naar aanleiding van de acquisitieacties die je gisteren hebt uitgevoerd. Daarna ga je verder aan de slag met het in de markt zetten van het opleidingsaanbod van Hoffelijk in de juridische sector. Daarbij haal je voortdurend klantwensen op en past deze waar relevant toe in ons aanbod.

’s Middags stap je in de auto om een presentatie te geven bij een organisatie waarbij wij ons (nieuwe) aanbod kunnen gaan aanbieden. Deze presentatie heb je nauwkeurig voorbereid doordat je deze volledig hebt afgestemd op de betreffende organisatie. De klant is positief en enthousiast en aan het einde van de dag krijg je te horen dat ze verder met ons willen. Je reageert op het bericht en plant een afspraak in om verdere wensen en behoeften te bespreken. Je viert dit succes samen met jouw collega’s en de programmamanager, sluit je laptop af en stapt in de auto om weer naar huis te gaan. Een productieve en succesvolle dag, op naar morgen!

 Wie ben jij?

  • Je hebt – bij voorkeur – een commerciële hbo-opleiding afgerond.
  • Je kunt een strategisch accountplan opstellen.
  • Je analyseert voortdurend de marktontwikkelingen en vertaalt dit naar kansen om toegevoegde waarde te leveren.
  • Je haalt energie uit het verzorgen van (koude) acquisitie, bijvoorbeeld middels het benaderen van potentiële klanten en het geven van presentaties.
  • Je bent ondernemend en zit vol commerciële ideeën.
  • Je kunt goed luisteren, doorvragen en analyseren.
  • Je bent klantgericht en hebt overtuigingskracht.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig.
  • Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit.
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in Zuid-Holland.

Wat krijg je?

  • Wij geloven in het bieden van kansen, want als jij floreert, doen wij dat als organisatie ook. Er wordt daarom geïnvesteerd in opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Het geijkte ‘’we zijn een jonge en dynamische organisatie’’ klopt in ons geval echt. De gemiddelde leeftijd van de collega’s ligt rond de 32 jaar, ook die van het management en de directie.
  • Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandige professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk hierbij aan regelmatige attenties, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.
  • De vrijheid om de functie op je eigen manier vorm te geven, maar wel een vangnet op de momenten dat je dit nodig hebt.

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan direct!

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Jordy de Kleer via 010 – 760 11 00 of stuur hem een e-mail.

Afdeling
Relatiebeheer, backoffice en sales

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Zuid-Holland

Ervaring
Medior

Minimale educatie
Hbo

Ben jij een échte verbinder? Krijg je energie van het benaderen van (nieuwe) klanten in de fiscale dienstverlening om de toegevoegde waarde van onze producten en diensten over te brengen? Vind jij net als wij kansen grijpen en tevreden klanten het allerbelangrijkst? En weet jij precies welke doelgroep je op welke manier moet benaderen? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou!

Hoffelijk is continu in beweging. Als opleider in de zakelijke dienstverlening zetten we ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. De roots van Hoffelijk liggen dan wel in de financiële dienstverlening, maar inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief. We hebben sterk de ambitie om verder te groeien als opleider in de zakelijke dienstverlening en doen dit graag samen met jou.

Wat ga je doen?
Als Accountmanager Hoffelijk Fiscaal ben je hét gezicht van onze (nieuwe) dienstverlening in de fiscale sector. Jij weet ons aanbod op een relevante manier over te brengen aan onze (potentiële) klanten. Dit doe je door duidelijk uit te leggen waar wij voor staan en door jouw commerciële skills en kennis van de sectoren toe te passen. Je volgt de ontwikkelingen en trends in de fiscale dienstverlening op de voet en vertaalt deze naar kansen, om vervolgens proactief prospects te gaan benaderen.

Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit. Doordat je voorafgaand altijd een gedegen accountplan maakt en je communicatieve en sociale vaardigheden inzet, presenteer je onze producten en diensten op de juiste manier aan relevante (potentiële) klanten.

Hoe ziet een dag als Accountmanager Hoffelijk Fiscaal eruit?
Je wordt wakker en neemt een bakje koffie om vervolgens te vertrekken naar ons kantoor in Rotterdam. Je maakt een praatje met collega’s en vertelt over de toffe nieuwe projecten waar je mee bezig bent. Je start je laptop op en kijkt of er nog e-mails of berichten zijn binnengekomen naar aanleiding van de acquisitieacties die je gisteren hebt uitgevoerd. Daarna ga je verder aan de slag met het in de markt zetten van het opleidingsaanbod van Hoffelijk in de fiscale sector. Daarbij haal je voortdurend klantwensen op en past deze waar relevant toe in ons aanbod.

’s Middags stap je in de auto om een presentatie te geven bij een organisatie waarbij wij ons (nieuwe) aanbod kunnen gaan aanbieden. Deze presentatie heb je nauwkeurig voorbereid doordat je deze volledig hebt afgestemd op de betreffende organisatie. De klant is positief en enthousiast en aan het einde van de dag krijg je te horen dat ze verder met ons willen. Je reageert op het bericht en plant een afspraak in om verdere wensen en behoeften te bespreken. Je viert dit succes samen met jouw collega’s en de programmamanager, sluit je laptop af en stapt in de auto om weer naar huis te gaan. Een productieve en succesvolle dag, op naar morgen!

Wie ben jij?

  • Je hebt – bij voorkeur – een commerciële hbo-opleiding afgerond.
  • Je kunt een strategisch accountplan opstellen.
  • Je analyseert voortdurend de marktontwikkelingen en vertaalt dit naar kansen om toegevoegde waarde te leveren.
  • Je haalt energie uit het verzorgen van (koude) acquisitie, bijvoorbeeld middels het benaderen van potentiële klanten en het geven van presentaties.
  • Je bent ondernemend en zit vol commerciële ideeën.
  • Je kunt goed luisteren, doorvragen en analyseren.
  • Je bent klantgericht en hebt overtuigingskracht.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig.
  • Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit.
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in Zuid-Holland.

Wat krijg je?

  • Wij geloven in het bieden van kansen, want als jij floreert, doen wij dat als organisatie ook. Er wordt daarom geïnvesteerd in opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Het geijkte ‘’we zijn een jonge en dynamische organisatie’’ klopt in ons geval echt. De gemiddelde leeftijd van de collega’s ligt rond de 32 jaar, ook die van het management en de directie.
  • Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandige professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk hierbij aan regelmatige attenties, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.
  • De vrijheid om de functie op je eigen manier vorm te geven, maar wel een vangnet op de momenten dat je dit nodig hebt.

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan direct!

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Jordy de Kleer via 010 – 760 11 00 of stuur hem een e-mail.

Afdeling
Relatiebeheer, backoffice en sales

Dienstverband
32 – 40 uur

Locatie
Zuid-Holland

Ervaring
Medior

Minimale educatie
Hbo

Ben jij een échte verbinder? Krijg je energie van het benaderen van (nieuwe) klanten in de financiële zorgverlening om de toegevoegde waarde van onze producten en diensten over te brengen? Vind jij net als wij kansen grijpen en tevreden klanten het allerbelangrijkst? En weet jij precies welke doelgroep je op welke manier moet benaderen? Dan is Hoffelijk op zoek naar jou!

Hoffelijk is continu in beweging. Als opleider in de zakelijke dienstverlening zetten we ons dag in dag uit in voor de duurzame ontwikkeling van professionals en organisaties. De roots van Hoffelijk liggen dan wel in de financiële dienstverlening, maar inmiddels zijn we in meerdere sectoren actief. We hebben sterk de ambitie om verder te groeien als opleider in de zakelijke dienstverlening en doen dit graag samen met jou.

Wat ga je doen?
Als Accountmanager Hoffelijk Financiële Zorg ben je hét gezicht van onze dienstverlening in de financiële zorgsector. Jij weet ons aanbod op een relevante manier over te brengen aan onze (potentiële) klanten. Dit doe je door duidelijk uit te leggen waar wij voor staan en door jouw commerciële skills en kennis van de sectoren toe te passen. Je volgt de ontwikkelingen en trends in de financiële zorg op de voet en vertaalt deze naar kansen, om vervolgens proactief prospects te gaan benaderen.

Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit. Doordat je voorafgaand altijd een gedegen accountplan maakt en je communicatieve en sociale vaardigheden inzet, presenteer je onze producten en diensten op de juiste manier aan relevante (potentiële) klanten.

Hoe ziet een dag als Accountmanager Hoffelijk Financiële Zorg eruit?
Je wordt wakker en neemt een bakje koffie om vervolgens te vertrekken naar ons kantoor in Rotterdam. Je maakt een praatje met collega’s en vertelt over de toffe nieuwe projecten waar je mee bezig bent. Je start je laptop op en kijkt of er nog e-mails of berichten zijn binnengekomen naar aanleiding van de acquisitieacties die je gisteren hebt uitgevoerd. Daarna ga je verder aan de slag met het in de markt zetten van het opleidingsaanbod van Hoffelijk in de financiële zorgsector. Daarbij haal je voortdurend klantwensen op en past deze waar relevant toe in ons aanbod.

’s Middags stap je in de auto om een presentatie te geven bij een organisatie waarbij wij ons (nieuwe) aanbod kunnen gaan aanbieden. Deze presentatie heb je nauwkeurig voorbereid doordat je deze volledig hebt afgestemd op de betreffende organisatie. De klant is positief en enthousiast en aan het einde van de dag krijg je te horen dat ze verder met ons willen. Je reageert op het bericht en plant een afspraak in om verdere wensen en behoeften te bespreken. Je viert dit succes samen met jouw collega’s en de programmamanager, sluit je laptop af en stapt in de auto om weer naar huis te gaan. Een productieve en succesvolle dag, op naar morgen!

Wie ben jij?

  • Je hebt – bij voorkeur – een commerciële hbo-opleiding afgerond.
  • Je kunt een strategisch accountplan opstellen.
  • Je analyseert voortdurend de marktontwikkelingen en vertaalt dit naar kansen om toegevoegde waarde te leveren.
  • Je haalt energie uit het verzorgen van (koude) acquisitie, bijvoorbeeld middels het benaderen van potentiële klanten en het geven van presentaties.
  • Je bent ondernemend en zit vol commerciële ideeën.
  • Je kunt goed luisteren, doorvragen en analyseren.
  • Je bent klantgericht en hebt overtuigingskracht.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig.
  • Je onderhoudt je netwerk van zakelijke relaties en bouwt dit verder uit.
  • Je bent – bij voorkeur – woonachtig in Zuid-Holland.

Wat krijg je?

  • Wij geloven in het bieden van kansen, want als jij floreert, doen wij dat als organisatie ook. Er wordt daarom geïnvesteerd in opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Het geijkte ‘’we zijn een jonge en dynamische organisatie’’ klopt in ons geval echt. De gemiddelde leeftijd van de collega’s ligt rond de 32 jaar, ook die van het management en de directie.
  • Er zal veel van je worden gevraagd als zelfstandige professional, maar je krijgt er ook veel gezelligheid en waardering voor terug. Denk hierbij aan regelmatige attenties, een kerstdiner en het jaarlijkse personeelsweekend.
  • De vrijheid om de functie op je eigen manier vorm te geven, maar wel een vangnet op de momenten dat je dit nodig hebt.

Spreekt dit je aan? Solliciteer dan direct!

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Edwin Deijs via 010 – 760 11 00 of stuur hem een e-mail.

Hoffelijk in beeld
Wij bieden jou:

Flexibele werktijden en thuiswerken

Marktconform salaris

Studiemogelijkheden

Reiskostenvergoeding of leaseauto

Doorgroeikansen

Teamuitjes

Benieuwd naar je toekomstige collega's?Maak kennis
Heb je een vraag?

Neem gerust contact op met:

Edwin Deijs
Directeur relatiebeheer

Benieuwd naar Hoffelijk?